Ett snabbt inlägg om vad jag gör just nu^^

Hej!

Just nu spelar jag Horsez Ranch Rescue. Det är ett sådant dataspel som man köper i affärer. Därför blir det bara ett snabbt inlägg, jag har pausat spelet just nu :P
Här är tre bilder från spelet:



En bild på när jag och den första hästen hopp-tävlar^^



Min andra häst...



Och den första hästen med hennes föl^^

Jag har än så länge bara 3 hästar, men man får fler ju mer man spelar och vinner. Den första bruna hästen heter Merice (uttalas Märis) och den svarta heter Pinoccio^^ Den sista, fölet, heter Rubin. Jag lurade på Robin först men det blev Rubin^^

Om ni vill veta vad som händer och vad man ska göra i spelet, kan ni läsa här: Länk!

Om ni hittar det spelet så tycker jag verkligen ni ska köpa det! Tummen upp för Ranch Rescue! :thumbup:

//Pandania00 

Kommentera snälla :)
Postat av: Erika

Har du sims?

2011-03-13 @ 14:00:22
URL: http://erikakasja.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0