Pandis maskerad

Innan jag gjorde denna bloggen, så hade jag många fantasier om hur bloggen skulle se ut, och vad jag skulle skriva. Gjorde då en liten bild, och den gjorde jag för 1 år sen ungefär :D Men jag tänkte visa den nu, och det är en "hitta och gissa" bild. Jag har klätt ut mig till olika saker, och ni ska gissa vad det är! Här kommer dem....


Det börjar ifrån vänster med den bilden högst upp, med ledtråden: "Näst intill panda". I kommentarerna skriver ni så här:

1. (Svaret)
2.
3.
4.
5.
6.

Och vad ni vill vinna ifall ni gör det,  för den här gången kommer jag inte på något pris, xD
Här är ledtrådarna ifall ni inte ser på bilden:

1. Näst intill panda
2. En känd kändis
3. Ett djur i en klassisk serie saga
4. En hemsk varelse (skriv namnet och vad det är för något...)
5. Ett känt djur (säg både djuret och rasen)
6. En liten magi glittrande flicka (det är ingen speciell person, men säg vad det är för något...!)

Detta är en maskerad som ni förstår^^
________________________________________________________________________________________

Minns ni Pandora? Pandan som var med i en av mina första sagor? Nu är Pandora vuxen och jag ska skriva en saga när hon lär upp några pandabarn! Jag har ingen bild på Pandora just nu, eftersom jag tog bilderna på pandakidsen för ca 1 år sen :rolleyes: Men i nästa inlägg börjar sagan. "De gamla legenderna" heter den, fråga mig inte varför. Men vi ses på Ritas badkalas senare! Har ni inte hört om det? Ja då måste ni läsa HÄR!
____________________________________________________________________________________________

Det blev lite fel på testgubbe inlägget. Det står Radera gubbarna men det får ni absolut inte göra!!! Ska ändra det med en gång nu! Och sen så undrade davi22 om gubbarna kan chatta. Svaret är: Ja, det får vi hoppas i varje fall. I går kunde de chatta, men om någon liten elak en säger dumma saker så de inte kan chatta, ja då blir det ju så. Men jag loggar in på gubbarna ibland, och ser till så att de inte är avstängda eller sånt.


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0