Ritas badkalas!!

Hej allihopa, läs inlägget under^^

Jag tänkte skriva detta inlägget till Ritas ära, hon fyller nämligen 3 år i morgon den 21 februari! Och det vill vi fira med ett kalas^^ Rita älskar också att bada, så det får bli ett badkalas. Info:



Hoppas att ni kan komma, det ska bli jätteskoj^^ Ja.. det klart! :D Vi tog en lite senare tid eftersom flera av er går i skolan då, men senare vill vi inte ha tiden. Jag(Pandania) har lov hela nästa vecka och sen studiedag på måndag v.9 så lite ledigt har jag allt^^ Rita går i skolan i morgon men slutar 12.00 så det passar bra.

//Pandania & Rita!


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Jag kommer. :D



Kram, kram!

/Sahira

2011-02-20 @ 16:29:01
URL: http://sahira.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0