Frågor och svar 3/11

JASAPANDA: pandania kan du svara på min fråga? vad är en header? tacksam för svar //JASAPANDA
Svar: En header är den bilden som finns högst uppe på bloggen.
Jag har sett att du har bloggplatsen.se och den kan jag inte så mycket om.
Men om du vill ha in en så kan du fråga någon som har bloggplatsen.


________________________________________________________________________________________________

kalle: kan du skriva fler inlägg?
Svar: Det har varit lite mkt just nu så därför har jag inte skrivit så många inlägg.
Men jag kommer skriva minst 2 inlägg per dag, kanske 3.


___________________________________________________________________________________

kabbi: hur fixar man en header på blogg.se? Tacksam för svar! //kabbi
Svar: Klicka HÄR
_______________________________________________________________________________________________

Har ni fått svar på era frågor?
Skicka gärna in fler så svarar jag, det är såå roligt!
Nu loggar jag in i panfu, ni kanske träffar mig där?

Tack för mej leverpastej!


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0