Strandkläder

Hej!
 
Förlåt för att jag blivit lite seg med uppdateringen, men jag "nördar" Moviestarplanet (för er som inte vet: spelade det jättemycket för ett låångt tag sedan) och pratar med mina två bästisar på skype (de som är mina bästisar på riktigt) så det blir inte lika mycket här...
Heter Jonna_sweet<3 på MSP om någon undrar och jag och fjärilen94 har en blogg. Klicka HÄR för att komma dit!

Ella och Max har lagt upp ett par strandkläder på Panfu-Bloggen, de är inte nya men jag lägger upp dem här ändå! :)
 
Jag tror jag har ngt av tjejens grejor, men vet inte? :)
Om ni undrar ska jag skriva ett real life inlägg oxå... =P
 
Kram!
 
 

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0