I morgon är det Guldpanda Dag

Hallå Pandor,
ni läste rätt:

Imorgon är det Guldpanda-dag!!

Det betyder… att imorgon är det PARTY på Panfu! Eftersom ALLA Pandor får köpa kläder och möbler, köra bil, rida på hästen och prova alla andra guld- och levelfunktioner. Dessutom kommer chatten vara öppen extra länge, från 08 – 20, jiippiii!

Vi låter väl inte trädmonstret förstöra allt roligt för oss, eller?
Tvärtom faktiskt: Imorgon visar vi Evron och hans hantlangare att vi står över hans tricks. Hihi, jag kommer att reta upp trädmonstret ordentligt imorgon. Jag kommer att använda eldprutten på honom hela tiden.

Psst Max, vi borde inte vara så stora i mun!
Även om vi har befriat Kamaria från hans klor, kan det fortfarande vara farligt. Så fort ger inte Evron upp i första taget.

Självklart önskar vi er iallafall mycket nöje imorgon på Guldpanda-dagen!

Er Max och er Ella



Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0