Evron har gjort ett monsterträd över slottet!

Förlåt för dålig update - men jag har haft problem I.R.L (in real life) och det har varit riktigt jobbigt med datorn. Så nu får ni lite mer inlägg p.g.a att jag upptäckte att man visst kan ta kort på denna datorn! :D


Tänker inte skriva så mycket först, jag har 23 bilder att dela med er så bäst att sätta igång!








Gå till SanFranPanfu och sen in i Skönhetssalongen där Lili väntar!





Första lövet är i Ponnyhagen.



Andra är i Simbassängen...



... och tredje vid Pokopetsladan (jag råkade trycka på löven innan jag fick ett kort).








Såhär ser lövkostymen ut! Snajsig or what?!



Okej? Jag hade ju den på mig! Men bara att försöka igen...



Tillslut kom jag in i slottet och jag trampade upp till Kamarias kammare. Hon var fastsurrad med en rot stackarn!



Gå till SanFranPanfu och in i Bonez restaurang.





Såhär ser det ut! :)



Då får jag komma tillbaka i morgon dag!




Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0