Angående bloggen!

Hej!

Jag funderar på att ändra den här bloggen till en fritidsblogg, men med det faktumet att jag kanske ska skaffa en snart kanske det inte är så smart. Men tills vidare bloggar jag, Tilda, RIKTIGA Pandania00, om vardagen.
En släkting ska blogga om Panfu! Jag är inte längre intresserad och tycker det är really pinsamt.... :P Så här kommer en kort presentation om min Panfu - bloggare! :D



Hej!
Jag heter Ella och är 10 år. Jag är inget riktigt fan av Panfu men jag ska logga in på Tildas panda då och då för att skriva om det till er. Pandania00 är fortfarande Tildas panda, men det är jag som sköter om den. Hon vill att ni ska kunna ta kontakt med henne och då är Panfu ett lätt sätt.

Jag bor ute på landsbygden med min mamma, pappa, två systrar och en bror. Vi har fyra katter och jag har ett marsvin som heter Golden.
Mina föräldrar heter Marie och Mikael. Mina systrar heter Cassandra (Cassy) som är 17 och Amanda som är 14. Min bror heter Robin och är 12. Kissemissarna är bondkatter; Manga, Zelda, Denver och Diesel. Manga är orange, Zelda grå, Denver vit och Diesel svart!! :D

Tja det var nog allt, vill ni speciellt kontakta mig så gör det här på bloggen. Skriv då bara: Hej Ella så vi vet att kommentaren är till mig! :D

Kramisar
Ella


Jepp det var lilla Ella... börjar skriva nästan direkt då. :)

Kramisar

TILDA<3<3<3


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0