Förlåt för dålig uppdatering...

Skrev en kommentar på Panfubloggen förut!
 
 
Som ni ser tänker jag ta ett litet möte, bara för att prata gamla minnen och självklart en del om miljön! Har ni några förslag på vad jag skulle kunna ta upp så skriv gärna i en kommentar. Vore väldigt roligt om Ella & Max såg kommentaren och uppmärksammade! :)
 
 
 

Kommentera snälla :)
Postat av: miiki<3

hej!! jag tycker det ska bli superrkul med ett nytt prvmöte. hoppas ella och max kommmer. fatta inte det med sofie men det handlar om msp eller hur kram miki

Svar: Hej Miki! Ja det handlar om MovieStarPlanet, och det handlar bara om mitt liv och Msp xD kram!
Pandania00

2012-07-06 @ 11:50:27
Postat av: Pomis_10

Heej!
Länge sen!
Har gjort en ny panfublogg, skulle vara kul om du ville kika in på den ^^
Har också gjort en ny panda: Smiile

Svar: Ooo Pomis_10!! SAKNAT DIG SÅ! ♥ Ska absolut kolla!!!<3
Pandania00

2012-07-06 @ 17:15:52
URL: http://panfusmiile.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0