Två hundböcker ni borde läsa:

Den första heter Cesar och hans hundar och är en bra bok för dig som ska skaffa hund eller har hund. Jag lovar, din hund & du mår ännu bättre efter att du förstått hans mening! Såhär ser den ut:



Den andra boken läser jag nu, och den är precis lika bra! Den heter Ledarskap med Cesar:



Det är nästan galet att inte läsa denna boken om du har/ska skaffa hund. Boken ALLA hundägare måste ha.

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Amanda

Var hitta du dom bökerna? Vill gärna läsa dom =D



Amanda

2011-05-18 @ 17:39:48
Postat av: Lizzie_123

hej,i bloggrejta,i den dära lådan,måste du ändra till ditt url,där det står såhära typ: andra_till_din_url

Där ska du skriva http://pandania.blogg.se

Annars kan man inte rösta,det vore synd!

Och bra böcker,har läst båda♥

2011-05-19 @ 08:02:42
URL: http://thepanfulizzie.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0