Tipsar om min & PandLina's blogg...

Självklart Cathola har jag fixat det :) Nu kan ni komma till bloggen! Jag heter Jonna_sweet<3 och PandLina är Lina0011 :D

... jag och PandLina har gjort en moviestarblogg nu :).
Den kan ni besöka HÄR ;). Hoppas ni läser den! :D

Om ni ger mig eller henne autografer eller något från Önskelistan, kommer du kanske bli dagens movie! :) (Om du ger från ö-listan blir du absolut dagens movie! :O)


Kommentera snälla :)
Postat av: Cathola

Hej Pandania00!

Där du skrev "här" går det inte att trycka.

Snälla kan du fixa det.

SES

Cathola

2011-05-22 @ 19:59:33
URL: http://catholaappyflippyspanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0