Svar till davi22 (Sahira skriver :))

Hej alla Pandania00's läsare! 
Det är en stor ära att få blogga här på Pandis blogg :). 
Davi frågade denna frågan för några dagar sedan: 


Svar: Om du menar det här P:et så kan jag berätta det! : 
Det är en vit bild som är 19 x 19 stor och sen satte jag på ett lila P på. 
Efter det laddade jag upp P:et på bloggen och kopierade koden. 
Sedan hade jag en annan kod (hittade den på någon designblogg)
Såhär var den koden: href="">
Sedan satte jag bara in bildkoden såhär: href="BILDKODEN (URL)">
Man sätter in koden under </head> i kodmallen. Enkelt va? :P
(Glöm inte att göra det i alla kodmallar, framsida, inläggsida osv..) 
Men jag vet att du har bloggplatsen Davi, så du får nog inte det bästa svaret! :( 

Hoppas ni som har blogg.se och vill ha så förstod! (FRÅGA ANNARS, KAN FÖRKLARA BÄTTRE!)

Stora kramar från Sahira! :)


Kommentera snälla :)
Postat av: Anonym

Inte världens bästa svar :(

Försår inte riktigt, men eftersom du bara vet på blogg.se så gör det väl inte så mycket ;)

Tack för du ville hjälpa mig i allafall :love:

Tack, så mycket Sahira!

Kram kram till Pandania00 och Sahira

I :love: all my little sisters :)

//Davi22

2011-06-01 @ 14:59:27
Postat av: davi22 (Hanna)

Tack för du kunde hjälpa mig!

Men eftersom jag har bloggplatsen.se så förstår jag inte riktigt för det är ju inte exakt likadant :(

Men glad för du ville/kunde försöka hjälpa mig ;)

I :love: all my lilltle sisters :)

From Davi22 (or Hanna :D )

2011-06-01 @ 15:01:33
URL: http://hannas-liv.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0