Party in my treehouse!

Hej, alla pandor! Idag har vi fått en inbjudan.
Det är från min och PandLina's engelska vän, Pandilina! :)



Ser ni vad det står?
Pandilina00 har flyttat till Sverige, och hon ska inflyttningsparty! :D
Cathola ville att jag skulle ha panfuträff, men det här blir ungefär som en panfuträff då. :)
Alla mina & PandLina's läsare är välkomna! ;)
Info på svenska:

Dag: I morgon torsdag
Tid: 16:10 (tio över fyra på eftermiddagen)
Sever: Pandaguay
Plats: Först staden och sen går vi till Pandilinas koja.

Kul? ;) Jag kommer absolut, får hoppas PandLina också gör det! :D
Idag fungerar prylmaskingen också:



(Syns typ inte, men :tired: )

Det var nog det... ett Sunnanäng avsnitt kommer sen! -.-' :D

 (Använder den så länge...)

Kommentera snälla :)
Postat av: Cathina

Hej

Jag missade panfu träffen.

Oj du vet inte vem jag är!

Jo jag är Catholas lilla syster.Och jag läser din blogg varje dag men jag kunde inte i torsdag och jag såg inte inlägget för en i dag.

Så kan du göra en till.

Men kanske den här gången (snälla) säga till lite innan.SNÄLLA!!



Hejdå

Cathina

PS:Cathola kunnde inte komma heller!!

(hon blev lite butter efter att hon missade det!)

2011-05-27 @ 17:36:33

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0