PandLina<3

Hej!

Idag är det en speciell dag! Jo, nämligen att PandLina1 fyller 11 år idag!
Du ska få en video och en bild + länkning^^
Det har blivit något fel, jag kan helt plötsligt inte skriva någon rubrik på mina filmer eller beskrivning :(
Jag undrar varför? Isåfall ska jag sluta göra filmer! :mad:



Här fick ni se den i alla fall... fast den bara heter "Film" :( Vet någon hur man kan ändra det?
Bilden:


Oneej! Bilden syns inte! Tyvärr PandLina, du får se den i morgon eller övermorgon! :(
Länkning: PANDLINA'S BLOGG



Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Tack!! :love:

Jag visar filmen på min blogg :)

Hoppas att bilden visar sig snart ;)

2011-05-22 @ 09:11:50
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0