Om du ställer en fråga - får du ett svar!

lawiny - pandania, vet du hur man filmar datorskärmen?
jag har sett några panfu videoklipp som du filmat, som den när rebecca10 fyllde år
så kan du förklara hur ma gör, ellr säga vilket program du använder till det

Svar: Det finns olika program man kan använda, men det här använder jag och det är mitt tips. Gå in på den HÄR sidan och ladda ner Hypercam 2. Tryck på "Download hypercam" och så laddas det ner. Det kommer fram en sak på internet som kan tas bort.
Ibland får du Hypercam som startsida, men bara att ta bort det :).



Jag har tagit bort frågeboxen, men i stället har jag lagt till en "Fråga mig!" knapp som kommer fram när jag skrivit ett inlägg. Om du vill fråga mig där, tryck på den knappen! :D
Om du ställer en dum fråga - får du ett dumt svar! ;)



Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

När man har laddat ner det hur gör man för att filma?

2011-05-07 @ 20:25:31
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0