Ny Panfuträff?

Hej!

Cathola vill att jag ska ha en ny träff. Visst, om andra vill det? :)
Förresten, jag vet inte om jag ska sluta blogga. Det är ganska tråkigt att skriva om Panfu.
Men lovar att inte sluta blogga förrän bloggen är ett år! Alltså i september! ;)
Den här gången ska NI få bestämma hela träffen! :D Dag och tid bestämmer jag, men plats och server bestämmer ni ;) De här servrarna kan ni välja mellan:



Alltså:
1. Dreammountain
2. Pandaguay
3. Pandasia

Skriv i kommentar, 1, 2 eller 3! :)
Platser att välja mellan...

a) Slottsgården

 

b) Gymgeln



c) Ponnyhagen



Så, välj nu bara! ;) Välj serv & plats! :D
Förresten, ny design kommer. Tack Sahira för din design, men nu har jag fått önskemål om att byta. :)



Kommentera snälla :)
Postat av: Cathola

Jag tycker den ska vara:

1.Dreammoutain

a)slottsgården



Detta är mitt tycke ,men jag kommer ha en egen så alla är välkomna till den då också.

SES

Cathola

Ha det bra Pandania!

2011-05-28 @ 11:39:57
URL: http://catholahappyflippyspanfu.blogg.se/
Postat av: Happyflippy

Jag tycker:

1

A)

dreammuntain Slotts terassen

2011-05-28 @ 11:41:00
URL: http://catholahappyflippyspanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0