Ny favvo...

Ny favorit!



Asbra :D
Stella Mwangi med "Haba Haba" från Norge! ;)
Förresten davi22! Vet att jag missuppattade din fråga, Sahira hjälpte mig (:P). Men det vet jag faktiskt inte, så är det inte för mig!!

/Pandi

Kommentera snälla :)
Postat av: Sofie (Sahira)

hahhahAHHAHAHhahahAHHHAHAHAHhahhahahahAHhHAhaaha

2011-05-23 @ 17:25:57
Postat av: Davi22 (Hanna)

Alltså, det kanske inte är så för dig men.. när jag skriver i rutan din bloggadress så finns det ett P i början, som i Pandania00.

Jag menade så, det är inte ditt fel det är mitt fel för jag förklarade jätte konstigt :D

Kram, och hoppas du vet hur jag menar ;)

//Davi22 :love:

P.s om du vet hur jag menar så skulle jag bli glad om du kunde göra ett inlägg hur man gör D.s

2011-05-23 @ 19:33:12
URL: http://hannas-liv.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0