Min dag i dag (Psst! Behövs bara läsas i slutet)

Såhär såg min dag ut :):

Först på morgonen hade vi NO. Vi har fått valt ett sinne och jag har valt hörsel. :D
Sen hade vi rast, körde nigger/niggel. :P
Efter rasten hade vi matte... en som är ganska jobbig, jag & fluy2me skulle sitta vid datorn och spela mattespel. Men jag orkade inte med henne, så jag bytte till och vara med en kille som brukar vara med på tjej-nigger/niggel. ;) Det var roligt!
Maten var potatisbullar & bacon. Inte jättegott, men jag gillar det! ;)
På rasten spelade min grupp i gitarren gitarr. (:P) Det gick nt jättebra, men det funkade^^
Efter hade vi tema, och vårt tema är vikingar. Vi i våran grupp har dans/sång och hade ganska roligt.
Vi såg på en bra video från en sida.
Nu sitter jag här...
I morgon blir det inte så många inlägg. Jag är på dop och sen ska jag på övning :).

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: lawiny

pandania, vet du hur man filmar datorskärmen?

jag har sett några panfu videoklipp som du filmat, som den när rebecca10 fyllde år :)

så kan du förklara hur ma gör, ellr säga vilket program du använder till det :D

2011-05-06 @ 15:59:25
URL: http://lawiny.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0