Men gud! VAD BILLIGT!!

God morgon Pandor,

idag går rean vidare med den sista omgången. Fram till nästa onsdag är det fet rabatt på utvalda kläder, t.ex. ett par byxor för 50 mynt istället för 200, långt blont hår med trendig hat för 70 istället för 280 mynt eller en gul mössa med röda solbrillor för 31 istället för 125 mynt! Bläddra bara igenom katalogen i presentbutiken och leta efter skyltar där det står “SALE”.

ALLA Pandor kan bli 80-tals partydrottningar eller rockstjärnor i en hel vecka.



Det här klädsetet kan nämligen även Pandor som inte har något Guldmedlemskap köpa till rabatterat pris och ha på sig det fram till på onsdag.

Skynda er till presentbutiken – det lönar sig! Och det säger jag i egenskap av shoppingexpert. ;)

Håll höjd
Ella
och Max

Gud vad billigt! :O Som ni ser i texten, "En gul mössa med glasögon för 31 mynt istället för 125!" Asabilligt. Tänk om det var så på riktigt? ;)
Nu ska jag försöka göra läxan^^


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Jo, Jag fyller år 12 den 1 juni :) Bara så du vet.

2011-05-06 @ 11:09:51
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0