Lite om kommande två veckor...

30/5 (IDAG)

Vi skulle ha bild hela dagen, och alla tyckte det skulle bli askul! Men det blev tråkigt... först målade vi med bläck, vi skulle måla VÅRT HUS!! -.-' Sen skulle vi brodera eller sy fast på tyg.



Alla bilder som syns i detta inlägg är Google - bilder.

Sen hade vi sista gången på slöjden... gjorde fulingar! Det var roligt (det jag gillar bäst med textil är att göra gosedjur) och jag hann färdigt med 2 st^^



Det där är såna där extremt nogranna sydda fulingar, sån gjorde inte jag, vi har bara andra textilslöjden så vi har inte börjat på nåt så avancerat än... :)

31/5

Vi kommer nog inte göra ngt speciellt... men vi ska bara gå i skolan i fem dagar till, så antagligen göra färdigt matten, stenciler, läsförståelse och städa lådan. Inget annat.

1/6

Onsdag... jag har gitarr, annars inget.



2/6

Kristihimmelfärdsdag, då vi är lediga. Nice! :thumbup:



Sen är vi lediga på fredag också! ;) Kommer mer info om nästa vecka, då jag inte är så medveten...

 


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0