Lite blandat... Rita åker till finland.

Hej!

Snart är det den 1 juni, vilket betyder - barnens dag!
Snabbt inlägg det här blir... men det står att om man vill vara med på en "hämd"bild till Japans tidning, så kom till staden kl. 18.00.
Jag har bokklubben då! :( ;(
Men jag ber PandLina att komma åt mig! ;D
Ella & Max har fått ett brev av Ellas farfars farfars farfar, något sådant ;). Här är det, så ni själv kan läsa:



Coolt! Jag behöver nog lära mig lite Kung Fu! Jag börjar genast! Haii HA! :cool:
Pandania, du har sönder huset! :tired:
Oj, jag ska lägga av Rita! :)
Sluta behandla mig som om jag kommer från en anna planet. Var inte så snäll! :(
Jag har nog inte berättat detta, men Rita ska åka till sin mormor som är dödssjuk. (;()



Där är en bild som tog i julas på oss tre. Förut tyckte Rita hennes mormor var fånig, men nu tycker hon så synd om henne! :(
Mormor är jättesjuk. Så om tio minuter ska Pandania köra mig till hamnen... jag ska åka båt till finland. Det ska bli roligt... om nu inte mormor var så sjuk. Hon bor väldigt långt söder ut, och där fattar jag inte vad de säger. >.<
Nu måste vi avsluta inlägget. Hejdå!


Kommentera snälla :)
Postat av: Cathola

Oj stackars Ritas mormor!

Jag är beklagar sorgen!(oj det lätt som nån hade dött men det står ju att hon är 2dötts sjuk" så det är sorgligt)

Pandania när ska du ha en till panfu träff?

Skulle vara super kul om du hade en!



SES

Cathola



PS:Pandania det är 4 frågor på ditt bloggsvar som väntar!

2011-05-25 @ 18:28:24
URL: http://catholaappyflippyspanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0