Kanske ska göra ny?

Hej!

Kanske ska jag göra en ny moviestarblogg, i alla fall? :) Jag har skapat en ny Moviestar, så jag kanske ska börja? :)
Skriv i kommentar!
Men nu börjar Huset Fullt av Hundar, så inlägg mer idag blir det inte! :)

/Pandi

Psst! Sahira, kan du lägga in designen igen? Det har blivit fel, så den är borta typ :3 Vore asasnällt! :D
Psst 2: Wiooi, vi kan göra videon i morgon kanske? :)

Kommentera snälla :)
Postat av: Sofie (Sahira)

Jag fixar ;D

2011-05-11 @ 12:08:48
Postat av: Sofie (Sahira)

Jo just det; jag märkte att länkarna till headern och det i designen var från min blogg och när jag tog bort den så kunde man ju inte se det :3

2011-05-11 @ 16:13:04
Postat av: wiooi

Jo kan inte MSN har hackat jag kan inte logga in men i övermorgen eller på lördag?

2011-05-12 @ 18:11:19

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0