Jag kan inte klara så lång tid utan dig!

Hej... vet att jag har dataförbud. Men bara MÅSTE skriva detta till PandLina1<3

Nu har jag varit utan dig i fyra dagar.
Du vet inte hur det kändes!
I skolan var det bara jobbigt.
Jag stirrade på väggen, svarade inte på tilltal.
Jag tänkte på dig.
Jag grät, jag saknade. Jag ville bara känna att du fanns där!
Att gråta är en tröst.
Men just nu räcker det inte!
Jag vill bara vara med dig. Du är en väldigt bra kompis, som jag bara vill vara med! :love:
Du vet inte vad du betyder för mig! :love:

Ja... nu vet du i alla fall. :)

/Pandi

Kommentera snälla :)
Postat av: Eliwn

Känner du Pandlina1 på riktigt?

2011-05-10 @ 14:22:41
URL: http://www.eliwn.bloggplatsen.se
Postat av: PandLina1

Naaaaaaaaaaaaaaw :love: :love:

Jag blir så rörd och glad av dina söta ord :love:

Jag säger detsamma om dig :love:

2011-05-11 @ 14:41:29
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0