Har läst en kommentar till PandLina... läs detta, ni som inte tror oss! >:I

Av Davi22.

Jag kan INTE komma!
Du sa: Jag kommer, för jag är hennes vän.
VARFÖR, kunde du inte komma på min?
Det känns som du inte ville, nu när du säger jag kommer, för jag är hennes vän.
Du kom inte på min fast du är min vän, och vi har känt varran längre.
Föresten så tror jag att det bara är du och Pandi som har gjort träffen, för PandiLina00 är en blandning av era panda-namn.

Svar från mig, även om den inte är riktad till mig:
Jag vet inte varför PandLina inte kunde komma, men jag vill förklara en sak.

Jag och PandLina har inte träffat Pandilina på aslänge, varken på riktigt eller på internet. Och när hon plötsligt dök upp på MSN, då blev vi jätteglada! :D
Sen skickade hon bild på ett brev till mig (det som visades på min & Lina's blogg) och jag skickade vidare till PandLina.
Och varför hon heter Pandilina00? Jo, hennes panda skapades igår! :P Hon visste inte vad hon skulle heta, och hon kunde inte använda sin egen mejladress för att skapa sin panda, så hon fick ta våran. För att komma ihåg mejladressen så döpte hon sin till Pandilina! xD 00'orna är för att hon är född 2000.

Förstår alla nu? Inga missuppfattningar? Topp! :thumbup:

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0