Guldpandadagar (2 st!!) och barnparty! :D

Hallå party- Pandor :)

Om två dagar är barndagen!
Ser ni fram emot det? Vår yngsta Panda är särskilt uppspelt: Paul the Kid. För honom är det den första barndagen på över 30 år (ni minns ju att han förvandlades från Krucio till ett barn förra sommaren). Därför har Kamaria planerat ett stort barndagen-party i Paul the Kids rum – med ballonger, flaggor från många länder och självklart partymusik! :cool:



Partyt är dock inget för de med svaga nerver. Det håller nämligen på i två dagar: tisdag och onsdag! Men det är inte den enda överraskningen. De närmsta två dagarna är dessutom…nå vet ni redan?

Självklart! GULDPANDADAGAR!! Det står ju i rubriken. ;) På tisdag och onsdag kan alla Pandor använda ALLA funktioner som följer med Guldmedlemskapet helt gratis, t. ex. köpa kläder och möbler, köra bil, mata sina husdjur, och krympa sig lika små som Paul the Kid i krympmaskinen i grottan.

Det måste man till och med göra för att kunna vara med på barndags-partyt. Det kommer nämligen att finnas en dörrvakt som är stenhård. Om ni är för stora får ni stanna utanför!

Oj oj det var hårda bud. Men det ska ju vara ett barnparty, vuxna får inte vara med. ;)

Håll höjd
Ella
och Max


 

Oj, så kul! :D Längtar verkligen efter det här! :)
Kamaria ska nog inte följa med in. ;)
Så att ni vet, i morgon (tisdag) kl. 16.00 kommer jag vara i någon serv i barnkammaren. De som är vän med mig ser ju vilken serv det är, annars kanske ni kan ta reda på det. ;) Har inte bestämt mig än...^^


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0