Grattis & hejdå Rebecca10!

Hej!

Som ni vet ville Rebecca10 sluta blogga... sen ångrade hon sig... men nu vill hon sluta igen.
Så hon har en sista träff med Pandan_Nelly idag, klockan 13.00 i Bollyland i Sanfranpanfu (enligt mig, ingen bra plats :S). Jag kommer absolut dit! :love:
Idag fyller Rebecca10 år också... här är en grattisbild från mig:



Blev inte supernöjd... men grattis Rebecca :) Här är en hejdå-bild också:



Även om du slutar blogga Becka, kan du väl visa upp alla dina bilder du får på bloggen? :) Det vore väldigt snällt :love:

Hejdå och grattis Rebecca10!


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Sv: Nej den är inte slut :)

2011-05-01 @ 12:59:37
URL: http://sahira.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0