Du frågar - jag svarar!

Hej, som ni vet kan ni ställa frågor till mig genom bloggsvar. (http://bloggsvar.se/pandania00)
Men vissa frågor ställer ni genom kommentar, och vissa måste jag skriva hela inlägg av! :O
Här är en fråga av davi22 (ställt på bloggsvar) som jag måste förklara här.



Självklart är du ute efter hur man gör på bloggplatsen? Jag kan faktiskt svara på det! :D
Klicka på inställningar och på "min profil".



Då ser den översta spalten ut såhär:



Då ändrar du bara det lilla b-et till ett stort B. Lätt, va? :thumbup:
På blogg.se går du in på "inställningar" och ändrar bloggnamnet (som då har liten bokstav) till stor bokstav i början :) Lätt, eller hur? ;)
Så har jag en till fråga.



Det är ganska privat, men jag gjorde inte som jag skulle (var ganska dum...) så då fick jag inte sitta vid datorn på 2 veckor.
Men i morgon går det ut, jippie! :D
Fast jag kommer få lite fastare tider, så uppdateringen kanske inte blir så topp i början... :S
Vi ses i morgon, alla läsare!♥
Gottnatt, alla som ska sova :love:


Kommentera snälla :)
Postat av: Erika

JOBBIGT XD

2011-05-24 @ 17:31:52
URL: http://erikakasja.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0