Dagens bästis tillbaka igen! :D

Heej!<3
Sover ni inte ännu? Men vilka fasoner! :O
Justea... jag sover ju inte själv! :blush: Aja, snart blir det sängen för mig med. ;)
Först tänkte jag bara berätta... att Dagens bästis kommer tillbaka igen! :D
Ni har väl märkt, att det inte blivit det på några månader...^^
Så nu, välkommen tillbaka! ^.^



(Gammal skylt... kanske göra ny? Kommentera! :D)

Dagens bästis är i alla fall... davi22!



Hiss/diss? :) Jag tycker den blev bra för att vara min Dagens-Bästis bild på typ tre år... XD



Oj, där kom en gammal bild på mig och Iosefine upp(:
Men nu måste jag verkligen avsluta! Grattis davi22 och godnatt!

 

Psst, davi! Det är Sahira som fixat min design, och det här P'et har hon lagt till:  Jag vet inte hur hon klistrade in det där, och det syns inte för mej, men nu vet du ;).

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Kul att dagens bästis kommer tillbaka :)

Jätte snällt av dig att lägg upp en gammal bild på oss :) =)

Ska gå nu.

Stora kramar//Iosefine

2011-05-23 @ 21:32:31
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Sofie (Sahira)

Alltid kul med nytt, så jag röstar på ny skylt :D

2011-05-24 @ 15:05:01

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0