Barnet Pan Lee xD

God morgon Pandor,

jag har känslan av att Ellas farfar farfars far trivs pandabra på Panfu! Han ser ut att riktigt skina upp trots att han är över hundra år!

Vi unga Pandor gör honom gott. Han känner sig nog som att han är på föryngringskur. :) Dessutom är Pan Lee uppvuxen här på Panfu. Han vältrar sig i minnen från sin barndom. På den tiden ställde han till med en hel del rackartyg!

Det tror jag nog! Pan Lee har ju nästan blivit barn på nytt! Du skulle sett honom igår. Jag kom intet ont anande till slottsterrassen för att studera Kung Fu med honom i godan ro. Jag står alltså superkoncentrerad där vid kanten. Mina ögon är stängda och jag söker efter min inre medelpunkt och plötsligt….PANG!!: shock: Jag ramlande nästan över kanten, så rädd blev jag. Vad var detta? En papperskasse som smällde? En smällgroda? :S Ingetdera! Pan Lee hade helt enkelt blåst en jättestor tuggummibubbla som exploderade ljudligt mitt i min övning.

Min farfars farfars far är rätt så cool eller hur? :cool:

Ja. Sen så var han helt nedkletad med tuggummi också. :D



Söt!!
Nu måste jag tala med er om något tråkigt. Tyvärr så klarar Max och jag inte av att svara på era kommentarer längre. Vi har märkt att det blir för mycket jobb vid sidan av skolan och att skriva de vanliga blogginläggen. Vi tycker också det är tråkigt att inte kunna svara på alla kommentarer. Snälla bli inte arga på oss! Om ni har tekniska frågor så kan ni såklart alltid skriva till Panfu – centralen. På Hjälpsidan hittar ni också svaret på många frågor t.ex. angående inloggning, registrering, eller problem inne i spelet. Självklart kommer vi fortfarande att läsa alla era kommentarer. Det är roligt! :)

Håll höjd
Ella
och Max

P.S. Men vi har också en bra nyhet: i morgon finns det roliga nyheter, men vi berättare inte vad ännu. Så mycket kan jag säga: det är partystämning i luften!



Vad roligt! Undrar vad det blir... ;)

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0