Svar på fråga:

Bunnycool: Hur får man färg när man skriver på blogg.se?O hur jorde du din header?

Läs Lomise's inlägg HÄR. Någonstans i inlägget står det.

Jag gjorde min header i http://pixlr.com. (Klicka på länken) Den blev dock inte så bra så jag ska ändra den snart.

Jag har fått många "elaka" eller i alla fall sura kommentarer på mitt inlägg om min kompis PandLina. Jag har blivit ganska arg över det, för om jag skulle räkna upp alla mina kompisar skulle ni väl inte orka läsa? Eller? Som Sahira, max-tjej osv. De är jättebra kompisar! Men ni orkar väl inte läsa det, eller? Så lägg av med det. Nu ska jag radera era kommentarer, som är oppasliga här :)




Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Kan du fixa en ny header asså den vanliga??? som jag hade innan julen kom???

2011-03-25 @ 07:39:25
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0