Skola i morgon då -.-

Hej, Rita här... Rita? Berätta det du skulle berätta NU! Jaja!
Bra.
Jo i morgon ska jag börja pokopetskolan. Det är andra terminen... men ändå nervöst! Jag gick på dagis här förut, som vissa vet men nu börjar jag SKOLAN!! Skrämmande! Har ni pokopets något tips? Eller era ägare? Jag behöver alla tips jag kan få, för det här är... vilket ord passar? Jag vet inte :S Okej Rita nu kan du lägga av ;) Det var det vi ville berätta^^

//Pandania och Rita!

Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1 & Soffan

Hej Rita !

Jag är *PandLina's* Soque!

Oj Vad stor du har blivit!

Du börjar redan skolan!

En av *PandLina's* pokopet ska också börja skolan



Soffan



(Jag testade att skriva med tjocka bokstäver ;) )

2011-03-03 @ 10:31:48
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0