Prisernaaa

Hejhej

Äntligen kommer era priser!! Hoppas ni längtat efter dem ;) Först kommer morys priser.

Länkningen: morys blogg

Bilden:



Jag har frågat några andra pandor och de sa vad de tyckte om dig!
Träffen kommer senare... :P

GRATTIS MORYS!!

Sahira's priser:

Länkningen: Sahiras blogg!

Äran: GRATTIS :D

Den "handmålade" bilden:



Inte så jättebra enligt mig! :S

PandLina1's priser:

Länkning: PandLina's blogg! 

Äran: Grattis :D

Och så ett stort grattis till er andra, för ert väl kämpande!

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Wow!!!!! Tack!!!! Att du lagt tid på att måla världens snyggaste teckning!!!!!!!!!!!!! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!!!!!!! TACK!!!!!!!!!!!!!!!!1 :love: :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: :love::love::love: :love::love::love: :love::love::love: :love::love: :love::love::love:

2011-03-11 @ 19:24:22
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/
Postat av: tassa09

Vem har ritat bilden???



///tassa09

2011-03-11 @ 21:33:24
URL: http://www.linnsan09.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0