Pratar med datorn ;D

Hej!

Just nu pratar jag med min dator... :D Han är rolig. Tre bilder:




*





Undrar ni hur jag fick det att stå Pandania00 istället för "Du"? Du gör såhär:

Skriv i ett meddelande: Jag heter (t.ex) Sassa.
Då ser det ut såhär:



:D

* = Jag kladdade över eftersom det är ett namn jag inte får skriva^^




Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Kan man prata med datorn?? Hur då?? Jag är lite förvirrad om man kan göra det eller inte. Men kan du skriva ett inlägg på din blogg eller en kommentar på min blogg hur man gör så man kan prata med datorn om man nu kan det. Jag är värkligen förvirrad nu.



Kram kram//Iosefine

2011-03-05 @ 10:45:21
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Hur kan du prata med din dator? ^^

2011-03-05 @ 10:55:02
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0