Panfu's största träff någonsin!

En grej jag aldrig skrev! Alla som kommer ska få en bild som jag visar på bloggen! :)

Hej igen!

Jag och Sahira har konkat i hop en "liten" träff. Men ordet "liten" är förbjudet att säga enligt oss! :mad: Vi säger STOR, eller STÖRSTA för att alla ska få vara med! Jag & Sahira är huvudarrangörerna, men andra som har bloggar blir också lite delaktig^^ Det är väldigt svårt att förklara, men jag har kopierat från vår blogg(tjock text är jag, vanlig är Sahira):

Äntligen, äntligen! Nu har den här stunden äntligen kommit!

Ja, det var på tiden! ;)

Det är nämligen såhär! Jag och Sahira har planerat VÄRLDENS BÄSTASTE SAK! Ni alla pandor är förstås involverade i detta^^ 

Japp, så är det! Kan du berätta allt Pandania00?

Med stort nöje! :D Jooo... det är ganska svårt att förklara, men jag ska försöka!^^ Alla pandor som har bloggar, kan skriva detta på sin blogg. Nu på lördag (12/3) så ska vi ha en BAOTA träff! Jag och Sahira är de ursprungliga arrangörerna, men ni andra är också "arrangörer" eftersom ni "reprenseterar" eran blogg. Som om BearLove skriver på sin blogg, och kommer dit, är hon där för "sin blogg". Förstår ni? Krångligt jag vet xD Men ni kanske förstår? :question: Ni som läser de bloggar som kommer komma (eller inte), kom kom kom till träffen! Det blir Panfus största träff, bokstavligt talat! Jag kanske, med mina magiska tassar, kommer få några "kändisar" att komma! ;) Men det beror ju på ifall ni hjälper oss. Ni måste varva pandor att komma dit! Glöm inte att just DU är herdesgästen! Här är inbjudan:




Kommer ni? Tipsa om detta på er blogg som det står i inbjudan! Jag ska skriva en kommentar på alla bloggar i Panfulistan innan Lördag, och pressen är inte direkt osynlig och väger inte som en fjäder :S Jag ska försöka i alla fall, men ni hjälper mig genom att skriva på era bloggar och tipsa till andra. Ok?
TACK! ♥



Kommentera snälla :)
Postat av: Erika

Jag tipsa,det på min blogg! Hoppas du vet glad =D! Jag kommer om jag kan!

2011-03-08 @ 07:23:48
URL: http://erikakasja.blogg.se/
Postat av: Sahira

Men oj, vad jobbigt Pandi!

Jag kan ju skriva några också eller? :)

Det ska verkligen bli kul med träffen :love: :love: //Sahira

2011-03-08 @ 15:01:04
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0