"Pandania header AB"

Hej!

Ska börja med "Pandania header AB". Det bestämde jag och PandLina oss för förut^^ Men jag vet ju inte ifall hon vill göra det, men men ;) Den här ska ni fylla i:



Fråga något om ni undrar över det i kommentarerna eller på min mejl [email protected], jag orkar inte svara nu!

 

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Davi22

Hmm, jag bryr mig endå inte.

Eftersom vi delar blogg så kan hon bara sätta in den, hon behövrer inte säga vårt lösenord.

Hon kan sätta in den själv.

Jag kommer säga att hon inte får säga vårt lösenord till någon på hela panfu!!

2011-03-22 @ 06:34:09
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0