Jag bara O.o

Hej!

Jag brukar alltid vara inne på min mammas sida på datorn. På min egna sida så finns det föräldrakontroll och den är såå seg. Men jag har prövat logga in på min egen nu och tog bort föräldrakontrollen från mammas sida! Den är fortfarande seg och det går INTE att markera eller klistra in, eller logga in på MSN. Det är ett problem :S Så jag ska fråga mamma ifall vi kan ränsa på hennes sida, byta bakrund & startsida och sånt, så blir det min sida!^^ Mamma är aldrig på denna datorn så ;) Jag hoppas i alla fall att jag får! :)

Här är några roliga bilder:

Funny Pictures

En till:

Funny Pictures

Funny Pictures

Fräcka, va? Här är sidan!

http://pricjoke.net

De syns inte helt eftersom jag är på min sida.

//Pandania00

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0