Min första dag i skolan...!

Hej, Rita här!!! Jag skriver inte med tjock text eftersom Pandi inte är här! ^^
Pandi satt vid datorn nyss men jag ville det, så hon lät mig göra det, bara jag gjorde läxan! sedan.
Usshhh! Men jaa hur mycket kan man göra? På msn så skrev jag en status som jag skrattar över :D

Rita!! Oh hej Pandi! :blush: Jag såg min status som DU ändrade. 
Va? Jag har ju inte gjort något! Jaså? Så att ni vet är det Rita som skrivit det.
Aja kan du gå??  Visst, om du gör läxan sedan!
Säg inte det förpestade ordet, snälla
!!! Haha, okej :P Hej då!
Hej då... skönt att hon gick!
Men nu skulle jag berätta om första dagen i skolan. 
Jag drar inte ut på det men i alla fall.

Jag gick med Pandi till skolan och var ganska rädd... det är ju första gången.
Fröken var jättesnäll och hette Jamic och hon hade bott i Sydafrika innan hon flyttade hit.
Det lät spännande. 
Vi hade jätteskoj ända tills vi fick det värsta man kan få.. LÄXA!!!!! Jag vet inte hur jag ska klara det! :(
Vi har en info-om-dig-själv läxa.
Det låter väl inte så farligt? Men man ska berätta om sina syskon och föräldrar! 
Som ni kanske vet har jag inga syskon här som inte bor i fjällen(i ett annat land jag inte får berätta)!
Jag frågade Jamic vad jag skulle skriva då, och hon sa att jag skulle skriva om min myndliga person och de som jag bor i hop med. Alltså Pandi och alla hennes övriga djur! Jag ska försöka i alla fall. Om jag har fel får ni säga till!
Oj det blev ingen bild. Får visa den en annan dag!

//Rita


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0