Melodifestivalens vinnare år 2011

Hej!

Vann rätt igår? Svar: NEJ ALDRIG I LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

Enligt mig suger låten, är alldeles för "tillgjord". Danny skulle vunnit! Han var mycket bättre än Eric Saade.
Men vet ni 2 saker om melodifestivalen? Joo det första är:

Det är en fjortizkamp

Hur jag menar? Jo, de andra hade liksom ingen chans. Det var som en privat Melodifestival mellan Danny och Eric. Sååhär typ:

Sara Varga The Moniker Nicke Borg --->Danny-Eric<--- Linda Bengtzing (osv)

Förstår ni? Synd bara att inte Danny vann! Den andra saken är:

De andra länderna som ska ge poäng, de ska ju ge 12:an till den sämsta! För det är ju den sämsta de vill kämpa emot så att de vinner. Förstår ni? :D:D

Här kommer Eric Saade's låt...





  

Om jag ska vara ärlig vinner aldrig den i Tyskland. :S


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Hej jag älskar Danny! men jag vet att många gillar olika :) jag älskar Danny mer en Eric jag håller med dig

2011-03-13 @ 09:40:35
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Jag tyckte Eric saade var väldigt bra, men alla tycker olika :) Jag tyckte Danny var bra också. Jag håller med dig om det där att dom andra inte hade någon channs.



Kram kram din vän//Iosefine

2011-03-13 @ 09:51:49
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0