Min skoldag^^

Hej! Det har varit mycket nytt för mig idag... hoppas ni orkar höra allt!



På morgonen missade jag och min lillebror bussen, så mamma fick stjutsa in oss! :P
Sen när skolan började hade vi matte med en av våra "vikare" lärare. Han är jättebra!
Jag gick till gitarren när klockan var ungefär nio.
Jag spelade, och det gick ganska bra, faktiskt!
När vi hade rast frös jag jättemycket, eftersom jag fick ta en vårjacka som jag frös i. Så jag gick in!
Efter rasten så hade vi högläsning, tills vi som skulle bada gick. Vi hade skoj på badet! :D
Jag och min bästis åt ris och kyckling, det var smarrigt ;) Så gick vi in i klassrummet 5 minuter för sent, för att vi kom från badet så sent. Men det gjorde inget! :)
När klockan var 12:25 gick jag till min lillebrors klassrum för att hämta honom. (Säger varför sedan.) Men han var inte i sitt klassrum, fröken sa att han var i 1: ornas klassrum så jag fick gå dit. När vi var påklädda och sjuksyster kom, så kom också mamma.
Vi gick upp till skolan där de stora går, för att vi skulle på läkarundersökning, jag och min bror.
Brorsan fick göra en hel undersökning med "lyssna på lungorna" osv.
Jag fick bara kollat mina fötter (som jag får väldigt ont i ibland) och min mage (som jag ofta får ont i).
Nu är det så krånglit, jag måste stå på tå upp och ner lite varje dag för fötterna, och ha innerskor varje dag, även hemma och inte bara i skolan.
Sen måste jag dricka laktosfri mjölk istället för vanlig.
"Varför?" Frågar ni.
"För att de tror att jag är laktosinerant" svarar jag. Joobbigt tror jag, mjölken är mycket dyrare :S
Sen så skulle vi köpa innerskor till mig, men det orkade vi inte ;)
Jag fick en ny jacka och så gick vi till leksaksaffären. Jag valde ett sött petshop!♥ 
Det ser ut som en drake, hon heter Gama :P
Nu är vi hemma igen iaf ;p
När jag drog ut tanden var min lillebror hos min moster och mormor, de åt mat och semlor! Jag ska få semla i morgon, i dag kväll om jag kan ;) 
Nu måste jag ju äta med framtänderna... :S Jag vet inte om jag klarar det!!!
Det var det i alla fall. Nu kommer pappa. Ses!

 


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Spelar du gitarr? - Det gör jag också! :D

Jag spelar fiol också men de börjar jag tröttna på så jag ska sluta sen, men nu har vi ju betalat terminavgift och så ;p. Kram! :love: //Sahira

2011-03-03 @ 10:51:29
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0