Låt alla hatar... (utom jag)

Alla noobar denna låten i vår klass... utom jag då :P



Hon äger juu!
Efter helgen när finalen i Globen varit, sjöng killarna med så mörk och "jobbig" röst: "SPRING FÖR LIVET OM DET ÄR DEJ KÄRT" Lite jobbigt, när man tycker om låten!

Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Jag är ledsen men du, jag vill inte vara kvar på PBT... Det är ju inget illa menat mot dig, men jag tycker det börjar bli lite tråkigt och jobbigt... Hoppas du inte tar illa upp! :P



Jag tycker den är bra! :O

Bara att den kanske inte passade som Melodifestivalslåt men annars älskar jag den! :D



Kramisar//Din Sahira :love:

2011-03-25 @ 19:08:38
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå du har kopierat det från Lomises blogg!!

2011-04-10 @ 16:31:47

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0