Lär känna mig bättre!

Hej!

Jag är uppe ganska tidigt, halv sju och sådära... men orka säga orsaken ;)
Jag tänkte ha en liten frågestund!
Men inte frågor om hur man gör så och så, utan hur jag är på riktigt! :) Ni får förstås inte fråga vart jag bor, vad jag heter osv.
Men typ vad jag gillar för färg, kläder, om jag har brunt/blondt/rött/svart hår osv. Förstår ni?
Varsågod och fråga! :D



Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Vet nog det mesta av sånt...:P Kram:love: //Din Sahiris

2011-03-26 @ 09:38:29
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: wiooi

Okej men du kan göra en ny header om du vill du får göra som du vill :)

2011-03-26 @ 11:15:41
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: Lizzie_123

Hej, delta gärna i min tävling hos www.minilizzie.blogg.se Om du inte hittar inlägget gå in på Kategorier och tävlingar♥

2011-03-26 @ 13:53:01

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0