Kurragömma suger!

Hej, Margareta här... Jag är såå trött på kurragömma! Pandania kör det jämt med sina kompisar, och jag blir trött på alla möbler och pandor som tassar och fnissar i huset! :tired:



Var inte så tråkig Maggan :P

Tråkig?!?! De stör min ro!

Haha! Du borde lära dig livets roliga gång xD


Hmprf! Lär dig mer hyfs, Rita. Men det var bara det jag skulle säga. Måste snart slita Pandania från leken och säga till henne att skriva "hundarkivet" >.< Det inlägget kommer kanske om tjugo minuter om vi har tur!

Aja vi ses!!

//Margareta och Rita






Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Men du, Maggan, det är ju kul att leka kurragömma! :D ^^

2011-03-07 @ 15:41:48
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0