Kasta hjärtan ;D

Hej!

I morgon kan man kasta hjärtan på andra i Panfu! Jag vet också vem jag ska kasta på... ;) Vet ni? Jag ska ha en liten PanfuTräff, där alla ska kasta hjärtan på varandra... men jag hinner inte göra något kort, så ni får nöja er med information:

Dag: I morgon onsdag 23 mars
Tid: 14:10 (tio över två på förmiddagen)
Server: Pandalima
Plats: SanFranPanfu (SFP)
Vad vi kommer göra: Kasta hjärtan :D

Här är bild på Lenny "kärleksmäklaren" :P



Liksom= En korg med hjärtan? :O
Det kanske är en bra idé :P

//Pandania00

P.S Om ni undrar varför jag aldrig visar nya kläder/möbler, är det för att jag alltid skriver det på PanfuBloggTjejerna.

Kommentera snälla :)
Postat av: Davi22

Då tänker jag kastavpå dig, som förlåt :)

2011-03-22 @ 17:15:28
URL: http://Davilina.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0