Hundarkivet vinnare! =)

Heej! :)

Redan har jag hittat en vinnare!
Om ni ser har *vinnaren* skrivit en kommentar om fel ras, men hon har gissat rätt nu! :D
Och vinnaren är...

PandLina1!

Jag har inte exakt kommit på priset... haha. Just det, rasen är Basset Hound! Jag kommer skriva ett inlägg sen om den hundrasen ;)

Nu ska jag ställa några frågor och sammanställa vilken hundras PandLina skulle vara ifall hon var en hund! :)
Jag skriver med tjock och PandLina med vanlig.

Hur skulle du beskriva dig med tre ord?


Snäll, rolig, glad :)

Hur är du? Stor och stark/svag, mellanstor och stark/svag, eller liten och svag/stark.

Då tror jag att jag är Stor och stark (Hahah xD)

Haha okej ;)  Ditt hår är...: kort. Långt. Vågigt. Rakt.

Långt och rakt.

Gillar du en/två/tre-färgit mest?

Hmm... Egentligen så har jag ingen skilland. :P Jag tycker om alla tre. Om det är OK att jag väljer alla tre då^^

Nej! :P

Tvåfärgit då^^

Vilken färg av: Svart & vitt, ljusbrunt & vitt.

Svart & vitt.

Är du: Lugn & stabil. Ivrig & lite vimsig (ibland).

Lugn & Stabil.

Golden retriever eller border collie?

Golden retriever ;)

Du är en... labrador!



Grattis haha ;)

Nu måste jag dra. Ses!

 




Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina

Hahah xD

Kul test^^



//PandLina

2011-03-27 @ 20:12:24
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: wiooi som är lite nyfiken

Jo jag är lite nyfiken på vart panalinas kommentar på Basset Hound vart är den????? :/

2011-03-28 @ 08:31:00
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0