FREDAGSMYS!!

Hej!

Är det fredagsmys för er del idag? Jag tror inte det blir så mycket för mig, för snart (vet inte när :P) så ska jag och min familj på kalas hos morfar^^ Det är min morbror som fyller 20 år idag.

Grattis Stoffe!

Jag tror inte han läser min blogg men :P Här är i alla fall en fredagsmys-bild jag gjort, för ett tag sen^^



Dagens fråga: Ostbågar, chips eller godis?

Kolla den här bilden också:



Liksom OMG :bigeyes: Haha, den som älskar ostbågar måste såklart älska bilden också! :D

Det var allt för mig. Dagens bästis kommer tyvärr inte idag :( Hej då! :P




Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Hmm...

Den frågan var svår!!

Men jag tror att jag väljer...



CHIPS! :D



Jag är typ chips-galen xD



//PandLina :love:

2011-03-11 @ 16:58:32
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0