Förlåt då :(

Vi har löst det. Ni behöver inte läsa! ;D

Hej... detta berör ingen utav er! Bara davi22 och möjligtvis PandLina!



Förlåt då Davi! Men jag tycker inte om när andra härmas, och när de mutas blir det ännu värre! Så att du vet!
Jag kan inte säga något annat än så! Jag har sagt förlåt, okej? Bli inte så sur.



Tack vare davi22 kan det bli så att jag slutar Panfu OCH bloggen. Förstår ni? Jag grinar faktiskt på riktigt! Fatta!

Tacka Davi för det här. Förlåt igen Davi, men snälla bli inte arg! Jag kanske slutar blogga nu iaf.

/Surisen



Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Du kan snacka med mig kompis <3<3<3 :love: <3<3

2011-03-21 @ 17:55:16
URL: http://sahira.blogg.se/
Postat av: Kalle

förlåt vill inte vara elak men jag tycker du är ganska elak när du skriver Tack vare Davi22

du kanske inte menar det på det sättet men...Ja...

han kanske inte menade att härma dig.

han kanske tyckte att du hade en så bra idé att han också vill göra så! man behöver ju inte haka upp sig på en sån småsak! xP hoppas du inte slutar blogga

2011-03-21 @ 18:42:28
Postat av: Melker21

Eller med mig sötis :love:

//Melker21

2011-03-21 @ 19:42:11
Postat av: kirby8

SNÄLLA! Sluta INTE att blogga ;(. Din blogg är ju JÄTTE bra!! Din blogg är en av mina BÄSTA favorit bloggar!! Och dizzed tycker lika dant!!

Snälla sluta INTE att blogga!!!

//kirby8

2011-03-21 @ 20:08:01
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: Davi22

:( :( :( :( :( :( :( :( NEEEEEEEJ du får inte sluta blogga, bara vi är vänner igen.

Jag lovar att inte härmas igen <3

Hoppas vi kan vara vänner nu :)

Men snälla sluta INTE blogga :( :( jag älskar din blogg!

2011-03-22 @ 06:36:11
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/
Postat av: Davi22

Jag är jätte ledsen också :(

Jag gråter faktist också :(

Så, kan vi vara vänner jag förlåter dig <3

Men snälla sluta inte blogga eller panfu!

:(

2011-03-22 @ 06:37:48
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0