Earth Hour

Hej :)

Har skapat en blogg med PandLina1, den kan ni hitta där ---> bloggen <---

Men nu ska vi snacka om "Earth Hour", som betyder "Jordens Timme".
Mellan kl. 20:30 och 21:30 ska alla lampor, datorer, mobiler, Tv-apparater osv stängas av!
Det sparar jättemycket energi, och vi visar jorden att vi kan klara oss utan el :)
I alla fall i en timma... ;)





Jag tror inte vi kommer släcka, man kan ju inte missa körslaget... xD
Vi får se i alla fall ;)




P.S Är nu medlem på Finska Panfu PandLina... hehe! Heter PandiFi där ;) D.S

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Vi kommer släcka allt utom tv. Man kan inte missa körslaget men annars kommer vi ha tända ljus. Jag tycker det är jätte bra att vi har det här ;)



Kram kram//Iosefine

2011-03-26 @ 19:29:02
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0