Dagens bästis och hur man blir det

Hej allihopa, blev ändå ett tidigt inlägg idag. Jag tänkte berätta dagens bästis för er, och senare (i ett annat inlägg) skriva del 4 på sagan. Ok? (Ja)


Men dagens bästis är... AMANDA!
Manda (hon heter Amanda ;) ) är min kompis på riktigt! Här kommer din bild:



Hoppas du blev nöjd :love:

Om ni vill bli dagens bästis, gör en kommentar och skriv vad som är bra ni har gjort. Som ni ser har jag skrivit ______ - _________ ungefär så, namnet först och sedan vad den gjort för bra saker. Så måste ni berätta! davi22 om du vill bli dagens bästis får du göra det ;)


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi

Du.. läser du fortfarande min blogg? ...... //wiooi

2011-03-05 @ 08:16:17
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0