Dagens bästis - abbeflabbe!

Hej!

Jag kan säga till "Anonym":

Jag heter inte PandLina i Panfu. Jag heter Pandania00. Min kompis heter PandLina1.

Ett kort meddelande, men det var bara det^^ Inte för inlägget, inlägget är inte slut om ni trodde det! :O Och Lizzie, du hade fel på din gissning^^ Om någon gissar i en kommentar till, får du diplom om du är nära eller gissar rätt! Annars får Lizzie_123 diplom^^

Här kommer dagens bästis (som jag inte gör varje dag), det var ett tag sen sist. Här är det iaf:



Precis! Dagens Bästis är abbeflabbe. Jag känner honom på riktigt så det var ju ganska lätt att fixa ;)

Meddelande till Davi22:

Jag vet att jag lovat att du skulle få bli Dagens Bästis, men eftersom du härmat mig blir det ingenting.

Och ett till till er läsare:

Vet någon en hundras jag kan ha på hundarkivet på söndag? Kommentera och motivera (berätta varför)!

Det var nog allt :S Om du vill bli Dagens Bästis kan du också skriva en kommentar. Vi ses!




Kommentera snälla :)
Postat av: Melker21

jag vill gärna!

2011-03-19 @ 09:45:42

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0