Bloggstafett!

Svar: Nej, jag ska tyvärr inte ha någon bloggstafett... tänkte bara säga att jag vunnit en! :) Det är Cilla & janyaris bloggstafett och kolla priset:



Jag kommer nog inte använda den men den är jättesnygg! :)

Just nu är jag hos mormor så det kanske inte blir superduper många inlägg idag, men vill bara säga:

Glöm inte melodifestivalen klockan 20:00!

Jag vet inte vad klockan är, mello kanske redan börjat, för denna klockan är hemskt fel. Den står 23:09 den 31 december år 2000! Asså Oh my god! :o :P

Jag vet inte mer än att det är andra chansen i kväll. Vet ni mer? Svara gärna i kommentar!

Puss&Kram!


Kommentera snälla :)
Postat av: Sahira

Klockan är just nu 19:20 och det är andra chansen sen vet jag inget mer... Kram! :love: //Sahira

2011-03-05 @ 19:20:56
URL: http://panfubloggtjejerna.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0